Μενού

Διαβήτης και μείωση βάρους

e7

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων πράσινου τσαγιού σε αρκετές μελέτες που έγιναν, σε διαβητικούς και μη πληθυσμούς βοήθησε πολλούς από τους εθελοντές που συμμετείχαν στις έρευνες, να μειώσουν μέτρια το βάρος τους καθώς και τη περιφέρεια της μέσης τους.

Η κατανάλωση μετά από γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες ενός ειδικού εκχυλίσματος, του λευκού φασολιού (Phase 2), μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του βάρους και στην ευκολότερη σταθεροποίηση του μεταγευματικού σακχάρου.

Το πικολινικό χρώμιο μπορεί να είναι χρήσιμο στους διαβητικούς ασθενείς ώστε να μην αυξήσουν το βάρος τους. Τέλος αρχικές ενδείξεις από μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση γλυκομαννάνης μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια κιλών πιθανά αυξάνοντας το αίσθημα κορεσμού στο στομάχι.

 

 

Παρακαλούμε ελέγξτε τις Επιστημονικές Μελέτες  για περισσότερες πληροφορίες και παραπομπές.
Πάντα συμβουλεύεστε το γιατρό σας πριν καταναλώσετε οποιοδήποτε είδος συμπληρώματος.
Επισκεφτείτε συχνά τη σελίδα Νέα – πρόσφατα άρθρα για να λαμβάνετε την νεότερη δυνατή πληροφόρηση.