Μενού

Πρόληψη – Προδιαβήτης

Η πρόληψη του διαβήτη Τύπου 2 ίσως είναι ουσιαστικά και το πιο σημαντικό στάδιο αντιμετώπισής του. Το πιο σημαντικό της κομμάτι περιλαμβάνει βέβαια τη σωστή διατροφή, τη συχνή άσκηση και τον τακτικό ιατρικό έλεγχο.

Για την πρόληψη της εμφάνισης της νόσου επίσης θα προτείναμε τα εξής:

  • e7Ελέγχετε συχνά τα επίπεδα βιταμίνης D και μαγνησίου και προσπαθείτε πάντα οι τιμές τους να βρίσκονται εντός των φυσιολογικών ορίων ώστε να αποφεύγονται ελλείψεις.
  • Πίνετε συχνά πράσινο τσάι.
  • Προσθέστε, αν επιθυμείτε, στα σνακ σας καλής ποιότητας κανέλα.
  • Χρησιμοποιήστε ένα συμπλήρωμα προβιοτικών ή ένα εμπλουτισμένο προϊόν-ρόφημα προβιοτικών ιδιαίτερα αν παίρνετε κάποια αντιβίωση ή αν έχετε αδύναμο ανοσοποιητικό.
  • Εισάγετε τη συχνή κατανάλωση αγκινάρας στο διαιτολόγιό σας.
  • Οπωσδήποτε αντικαταστήστε την ζάχαρη με κάποιο άλλο φυσικό γλυκαντικό-υποκατάστατό της (π.χ. στέβια).
  • Η συχνή λήψη βιοτίνης είναι ασφαλής και μπορεί να βοηθήσει στην καλή υγεία των κυττάρων του παγκρέατος που παράγουν ινσουλίνη, ακόμη και στον καλύτερο μεταβολισμό τον υδατανθράκων.
  • Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στην κατανάλωση γλυκών ή γευμάτων με πολλούς υδατάνθρακες, η κατανάλωση του εκχυλίσματος φασολίου Phase 2 θα σας βοηθήσει να απορροφήσετε πιο σταδιακά και πιθανότερα μικρότερη ποσότητα υδατανθράκων από ότι καταναλώσατε. Φυσικά, δεν πρέπει να το παρακάνετε.

tipΣυμβουλές: κρατείστε τα επίπεδα βιταμίνης D και μαγνησίου στα ανώτερα φυσιολογικά όρια. Επιπλέον αν έχετε αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη (π.χ. λόγω κληρονομικότητας) σκεφτείτε να λαμβάνετε συχνά συμπληρωματικά βιοτίνη. Αν δεν μπορείτε να καταναλώνετε συχνά μεγάλες ποσότητες πράσινου τσαγιού ή και κανέλας φροντίστε να λαμβάνετε κάποιο από αυτά σε μορφή συμπληρώματος διατροφής.

Παρακαλούμε ελέγξτε τις Επιστημονικές Μελέτες  για περισσότερες πληροφορίες και παραπομπές.
Πάντα συμβουλεύεστε το γιατρό σας πριν καταναλώσετε οποιοδήποτε είδος συμπληρώματος.
Επισκεφτείτε συχνά τη σελίδα Νέα – πρόσφατα άρθρα για να λαμβάνετε την νεότερη δυνατή πληροφόρηση.